Będziemy mieli dziecko!

Wraz z P. postanowiliśmy, że zaraz po ślubie postaramy się o dziecko. Przed ślubem zrobiłam niezbędne badania, przyjmowałam kwas foliowy i multiwitaminy dla kobiet według zaleceń lekarza. Na spotkaniach w poradni małżeńskiej dowiadywaliśmy się jak dzięki metodzie NPR kontrolować przebieg ciąży i skąd mieć pewność, że w niej jestem.
Cóż, nie sądziliśmy, że pójdzie nam tak gładko.
Od prawie początku fazy lutealnej miałam podejrzenia, że tworzy się we mnie nowe życie. Notowane temperatury były znacznie wyższe od tych w poprzednich cyklach, zaczęły mnie boleć piersi, byłam rozdrażniona i śpiąca. Po trzech dniach od spodziewanej miesiączka zrobiłam test, który wyszedł pozytywny. Dwa dni później zrobiłam dwa kolejne testy innych firm, już nie z porannego moczu, które wyszły również pozytywne.


Zaraz poszukałam dobrego szpitala w pobliżu i zapisaliśmy się na konsultację z ginekolog-położnik. Lekarz była dla nas bardzo wyrozumiała i miła. Zbadała mnie i zrobiła mi pierwsze USG na którym zobaczyliśmy naszą kruszynkę (to ta mała kuleczka wewnątrz dziury).


Potwierdziła nam, że jestem w 6 tyg i 1 dniu ciąży (ciąża liczy się nam od 3 maja!). Nie mogę uwierzyć, że w lutym będę mamą i, że P., będzie tatą!
Bardzo dbam o nasze maleństwo. Staram się zdrowo odżywiać, codziennie biorę suplementy diety i czytam o ciąży, porodzie i macierzyństwie.
Powiedziałam już w pracy. Z racji na mój odmienny stan nie będę mogła prowadzić dalszych warsztatów w Hamburgu, bo nie powinnam latać samolotem.
Najprawdopodobniej do porodu nie uda nam się wyprowadzić z kawalerki, w której obecnie mieszkamy (powierzchnia 23m2). Nie wiem jak zmieścimy tu łóżeczko, fotelik, wózek dziecka. Z P. już obmyślamy różne kombinacje, a każda z nich ma swoje wady.
I jeszcze mamy jeden problem, finansowy. Najprawdopodobniej dostanę bardzo niski zasiłek macierzyński od ZUSu. Jeżeli tak będzie to ledwo co nam starczy na życie i na pewno nie kupimy sobie mieszkania.
Mam nadzieję, że się to wszystko jakoś ułoży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz